25 Ocak 2009 Pazar

İlginç Kitabım

 Bugün günlerden Pazar,,,,,25 Ocak 2009..

Hava kapalıydı,yağmur  yağıyordu.Biz de bugün dışarı çıkarız diye düşünmüştük.Ama yağmurun şiddetinden dolayı dışarı çıkamadık.

Şimdi sıra geldi benim evde ne yaptığıma,,,,

Yağmurdan hoşlanmadığım için televizyon izledim ve bir de eimizin en eski eşyası olan Phlips markalı 2000 yılında üretilen bilgisayarda çeşitli ounlar oynadım.

Hah geldik hikayenin en güzel kısmına;

Bir önceki gün annem ile Kızılay'a gitmiştim.Oradan "Dağınık Çocuk"adlı hikaye kitabını almıştım.Penceredn baktığımda yağmurun dineceği yoktu ben de onun için "Dağınık Çocuk"adlı kitabımı okudum.Kitap çok güzeldi ve keyifliydi.Kitabı kısa bir özet olarak babama anlattım.Babam da komik olduğu için çok güldü.

Daha sonra da annem ile biraz matematik çalıştım.Az-Çok kavramını öğrendim.Bu son çalışmam olduğu için çok yorulmuştum.Bir de akşam Fener-Tarbzon maçı vardı onu izleyip yattım.


Hiç yorum yok:

Ankara<Çanakkale,Biga ve Düğün

 Yeniden bir seyahat hikayesine hoş geldiniz. 17.08.2023-Perşembe Bugün günlerden Perşembe ve yarın Çanakkale'nin ilçesi  Biga'ya gi...