19 Haziran 2023 Pazartesi

Ankara-Konya Arası YHT Maceramız

3 gün önce.....

Bugün günlerden Perşembe ve ben bugün biletimi almaya gideceğim.Çünkü annem ile babamın biletlerini almıştık.Sabaha çok güzel bir şekilde uyandım.Hemen banyoya koşup elimi,yüzümü yıkadım.Sonra da kahvaltıya oturdum.

Kahvaltıdan sonra çayımızı içtikten sonra babamla Demetevlerde bulunan Hastane Metrosu'na (Onkoloji Hastanesi) gittik.Daha sonra da Gar'a gitmek için AKM (Atatürk Kültür Merkezi)'nde indik ve oradan Keçiören Metrosu'na aktarma yaptık.Nihayet Gar'a ulaştık.

Gar'a geldikten sonra bilet almak için gişeye yaklaşırken bir terbiyesizlik yapıldı.Ben olayın ayrıntılarına girmiyorum burada.

Daha sonra benim biletimi aldıktan sonra tekrardan metroya döndük.Çok güzeldi.Daha sonra da eve geldik.

17.06.2023-Cumartesi

Bugün herkese günaydın.Konya yolculuğumuz bugün başlıyor.Sabah bol güneşli bir havada mutlu bir şekilde uyandım.Sonra banyoya giderek elimi,yüzümü yıkadım.Dosdoğru kahvaltı masasına gittim.Kahvaltıda az sucuklu ve süzme peynirli bir tost,sucuklu tost,babamın peyniri ve zeytini,annem ile benim zeytinim,yeşil zeytin veeee bir kahvaltı sofrasının olmazsa olmazı çay vardı.

Kahvaltımı bitirdikten sonra ilacımı ve 3 bardak çayımı içtim.Sonra da dişlerimi fırçaladım.Kıyafetlerimi giydim.Annem de bavulumuzu hazırladı.Evden çıkacağımız saat olan 11:00'e hazır olduk.

Evden çıktıkdan  sonra önce Hastane Metro'ya,sonra da Keçiören Metrosu'na bindik ve Gar'a geldik.
Gar'da 4.peron B olarak bekledik.Sonra da biletlerimizi kontrol ettirdikten sonra trene bindik.Yolculuğumuz da bşlamış oldu.

Yolculuğumuz çok güzel geçiyordu fakat çok gürültülü ortam vardı.YHT sırasıyla Eryaman İstasyonu,Selçuklu İstasyonu'nda durdu ve yolcu aldı.Sonra ineceğimiz son durak olan Konya Garı'nda durdu.

Bizi almaya ablam,yeğenlerim Zeynep ve Nil gelmişti.Bizi tren garından aldıktan sonra Fatih eniştemin dükkanına götürdüler.Onu da gördükten sonra öğle yemeğini yiyeceğimiz,aynı zamanda da temiz hava alabileceğimiz Tavus Baba Türbesi'nde olan bir kafeye götürdüler.Mekan çok güzeldi fakat babam için kötüydü.Çünkü mekanın bazı kısımları açık değildi.Sigarayı bile terasta içebilyordun.Neyse orada güzelce karınlarımızı doyurduktan sonra başka yerlere gittik.O yer de Ateşbaz Veli Efendi Hz.'nin türbesiydi.Biz de duamızı ettik.Bir de gelenek mi desem adet mi desem,bir olay varmış burada.Şeffaf küçük bir poşet alıyormuşsun bir adamdan,sonra bu poşete tuz dolduruyormuşsun.Bu doldurduğun tuzu da evindeki tuza katıyormuşsun.Bizde onun için bir miktar tuz aldık.

Daha sonra da ablam bizi eve getirdi.Evde çay koymadan önce kahve yaptı.Tabi ben rahatsızlığımdan dolayı filtre kahve içtim,onra da açık çayımı içtim.

Akşam olunca da yemekler yapıldı.İçecekler içildi,derken bektımki uykularımız geliyor.O zaman ablamın bize hazırladığı odaya gidip yattık.

18.06.2023-Dün

Bugün Konya'ya ve ablamgile veda zamanı.Çünkü biz iki günlük olarak gelmiştik.Birde dönüş biletlerimiz de vardı.

Sabah uyandık,Lora'yı sevdik v onunla oynadık.Sonra da kahvaltımızı yaptıtan sonra annem bavullumuzu hazırladı.Biz de kıyafetlerimizi giydik.

Öğle olduğu zamanda da öğle yemeğimizi yedikten sonra akşma doğru Fatih eniştem bizi Konya Garı'na bıraktı.Gar'da ablamgille vedalaştık.

Böylece Konya'dan Ankara'ya olan dönüş yolculuğumuz  başlamış oldu.

Ankara'ya doğru giderken YHT sırasıyla Selçuklu,Polatlı ve Eryaman istasyonlarında durdu.Biz de ineceğimiz son istasyon olan Ankara YHT Garı'na doğru devam ettik.

Eve doğru giderken bir metrodan diğerine bindik ve sonunda arabamızın yanına ulaştık.

Sonra da eve vardık.Hepimiz duş alıp uyuduk.

Bir sonraki yolculumuzun hikayesinde görüşmek üzere şimdilik hoşça kalın....!