22 Ocak 2009 Perşembe

İlk Karne Heyecanım

     Bugün benim arkadaşlarım için çok heyecanlı bir gündü.Çünkü karnemi almıştım.Okulda karne töreni yapılmıştı.Ben de o gün,o tören de şiir okudum.Çok güzel okuduğum için annem de dahil bütün öğretmenlerim beni beğenmişti.

Törenin ardından ben arkadaşlarımla biraz vakit geçirmiştim.Daha sonra da hep beraber pasta kesmiştik.Ha bu arada törene annem ile babam da gelmişti.Onlar da  karnemi görünce çok sevinmiişlerdi.

Ertesi gün de karne tatilimiz başlayacağı için arkadaşlarımı ve öğretmenlerimi çok özleyecektim.

O gün akşam yatmadan önce günlüğüme bu olay ile ilgili notlarımı yazıp hemen uykuya daldım.


Hiç yorum yok:

Ankara<Çanakkale,Biga ve Düğün

 Yeniden bir seyahat hikayesine hoş geldiniz. 17.08.2023-Perşembe Bugün günlerden Perşembe ve yarın Çanakkale'nin ilçesi  Biga'ya gi...