25 Temmuz 2014 Cuma

Temmuz 2014 İstabul gezisi ilk

 Dün abim ve babamla ilk kez İstanbul'a gittim.Bu benim ilk gidişimdi.Biz abimin işi olduğu için gittik.Çok güzel bir yolculuk oldu.

Yolda giderken Bolu'da bir dinlenme tesisinde durup yemek yedik.Yemeği çok beğenmiştim fakat evdeki ve mangaldaki gibi değildi.Daha sonra yola devam ettik.

Veee....Nihayet istanbul'a geldik.Abim bizi bıraktıktan sonra Kadıköy'e otobüsle geçtik.Daha sonra gemiyle karşıya geçerek Eminönü'e geldik.Çok güzeldi.

Eminönündeki Kapalıçarşı'yı gezdik.Tabiki de bir şey almadık.Ama çaşının içi güzeldi.Her tarafta dükkan sahipleri bağırıyordu.Fakat ben neden bağırdıklarını bir türlü çözemiyordum.

Daha sonra da biz Haliç'e doğru gittik.Haliç Köprüsü'nden biz yürüyerek geçtik.Köprünün üstünde birden fazla insan balık turumak için oltalarını atmış bekliyordu.

Daha sonra abim bizi alacağı yere geldi ve İstanbul maceram burada bitti.

Eve traffikten dolayı biraz geç geldik ama benim için bu yolculuk çok güzel geçmişti.

Sizlere gitmeyi tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Ankara<Çanakkale,Biga ve Düğün

 Yeniden bir seyahat hikayesine hoş geldiniz. 17.08.2023-Perşembe Bugün günlerden Perşembe ve yarın Çanakkale'nin ilçesi  Biga'ya gi...